Produkte zum Begriff Earthquaker:
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Earthquaker Devices Zoar Dynamic Audio Grinder Pedal
Das Earthquaker Devices Zoar Dynamic Audio Grinder Pedal ist ein Distortion-Pedal mit mittlerem bis hohem Gain das sich durch ein natürliches verstärkerähnliches Ansprechverhalten auszeichnet. Seine Berührungsempfindlichkeit und die breite Palette an Tönen vermitteln ein organisches Gefühl das von Gitarristen überall geschätzt wird. Egal ob es sich um das definierte Glitzern eines Orverdrive oder um die erschütternden Geräusche einer starken Sättigung handelt der Zoar kann es wiedergeben. Und was noch besser ist: Alle diese Sounds sind für den modernen HiFi-Sound optimiert und lassen sich ganz nach Ihren Vorlieben einstellen. Darüber hinaus werden die knorrigen Klangfarben des Zoar ausschließlich durch Transistoren erzeugt - hier gibt es keine Operationsverstärker oder Dioden! Das bedeutet dass Ihr Sound eine schärfere griffigere und aggressivere Verzerrung erreichen kann die in hohem Maße auf Ihren Pick-Attack und Ihre Dynamik reagiert. Aber es geht nicht nur um das Neue denn mit Anspielungen auf Schaltkreise der alten Schule kann der Zoar Geräusche erzeugen die vertraut und doch wütend sind! Mit den 9-V- und 18-V-Ausgangsoptionen kannst du das klobige Dröhnen noch einen Schritt weiter bringen und es mit den 3-Band-EQ- Level- Weight- und Gain-Reglern formen um genau die richtige Menge an Haarigkeit einzustellen. Mit seiner riesigen Auswahl an knackigen Sounds ist der Zoar Dynamic Audio Grinder dazu prädestiniert Ihr nächstes Standbein im Pedalboard zu werden.
Preis: 154.25 € | Versand*: 0.00 € -
EarthQuaker Devices Plumes
Low bis Medium Gain Overdrive Effektpedal, Innovative Weiterentwicklung des legendären grünen Overdrive Pedals, 3 wählbare Clipping-Modi (Symmetrisch LED, Asymmetrisch Silizium, No Diode OpAmp Drive), Verbesserter Arbeitsbereich des Tone-Reglers, Harmoniert mit E-Gitarren, Bässen und Synthies, Geräuschlose relais-basierte Soft-Touch Schaltung funktioniert als Latching und Momentary Schalter,
Preis: 130.00 € | Versand*: 0.00 € -
Earthquaker Devices Hoof Fuzz
Hoof Fuzz Der Hoof ist ein einfach zu bedienendes Gerät, das in der Lage ist, Geräusche von warmen, erdigen Overdrive bis hin zu einem tragenden F uzz zu erzeugen . Es ist ein Germanium / Silizium- Hybrid- Muff Fuzz- Stil (basierend auf dem alten grünen russischen Muff ). Es verfügt über eine strafferen , sauberen Klang als die meisten der aktuellen Muffs . Hoof Fuzz The Hoof is a no-fuss, easy to use device capable of sounds from warm, gritty overdrive to a huge sustaining fuzz. It's a germanium/silicon hybrid muff style fuzz (based on the old green russian muff) with massive amounts of volume on tap and smooth amp-like sustain. It has a tighter, cleaner sound than most muff's which makes it more cutting and discernible in a band setting. The shift control changes the frequency response of the tone control, mainly on the treble side (but takes out the mud on the bass side). Clockwise scoops the mids and counterclockwise enhances the mids. When the shift control is set dead center it has roughly the same frequency response as the original 3 knob hoof (almost flat) . * There is no audible difference between the hoof pictured and the previous gold box version. The circuit is EXACTLY the same. Measures 4 5/8 x 2 1/2" x 2.25" with knobs Power 9v Battery or any standard 9 volt DC power supply with a negative center 2.1mm barrel. Controls: Fuzz Tone Level Shift (mids) "
Preis: 199.00 € | Versand*: 0.00 € -
EarthQuaker Devices Levitation Reverb
Effekt-Typ: Reverb Bauart: Digital Mono/Stereo: Mono In, Mono Out Regler: Atmosphere, Decay, Mix, Tone Modes: Length (Short/Long) Schalter: Bypass, Mode Bypass Modus: True Bypass Lieferumfang: Netzteil optional Stromversorgung: 9VDC, Center negative Stromverbrauch: 50mA Batteriebetrieb: Batteriebetrieb möglich Batterie-Typ: 9V Block Gehäuseformat: Standard Abmessungen BxHxT (cm): 6,5 x 4,2 x 12,1 Produktionsland: Made in USA Length (Toggle): Broad stroke control for decay time. Shorter to left, longer to the rightDecay: Controls the length of the reverb decay. Longer clockwise, shorter counter clockwiseAtmosphere: This is a harmonic regeneration control, it feeds the upper frequencies of the reverb trails back through to create a more harmonic (ringing) reverb (more atmosphere clockwise, less counter clockwise)Mix: This controls how much wet signal is blended in with the dry (more reverb clockwise, less counter cloc Introducing the Levitation reverb, a pedal designed by EarthQuaker Devices in conjunction with the LEVITATION music festival! LEVITATION, founded as Austin Psych Fest in 2008, has become a way to honor and preserve Austin’s psychedelic rock heritage, and carry it into the future. We wanted to remain true to the theme ofLEVITATION and decided to do a variation on our popular Ghost Echo pedal to honor the reverb-drenched tones synonymous with classic psych rock. The Levitation Reverb builds on the base sound found in the Ghost Echo but does away with the attack and dwell and adds control over tone, decay, atmosphere and length in their place. It is a vintage voiced reverb that aims to fit somewhere between dirty sixties chambers, classic spring, and the big, ringing plate reverbs of days gone by. Four knobs and one switch control quite a bit more than you’d expect. Want a slap back small room sound? Set all of your controls to the minimum and use the mix to dial in the sound of room devoid of anything but a guitar and amp. Want to revel in infinite spatial oscillations? Flip the toggle to long, turn up the atmosphere and decay then tune out. Dial in a bright chiming slap back by turning the tone all the way counter clockwise and reducing the decay. For a rattling, full-bandwidth assault, dime everything and let ‘er rip. Each Levitation Reverb is built entirely by hand in Akron, Ohio by EarthQuaker Devices. It will be officially released at LEVITATION on May 8th, 2015 and available at the merchandise booth all weekend. More about LEVITATION Controls Length (Toggle): Broad stroke control for decay time. Shorter to left, longer to the right. Decay: Controls the length of the reverb decay. Longer clockwise, shorter counter clockwise. Atmosphere: This is a harmonic regeneration control, it feeds the upper frequencies of the reverb trails back through to create a more harmonic (ringing) reverb. More atmosphere clockwise, less counter clockwise. Mix: This controls how much wet signal is blended in with the dry. More reverb clockwise, less counter clockwise. Tone: This is an input bandwidth control for the reverberated signal. All the way counter clockwise reduces all low end content to make a brighter reverb, turning counter clockwise allows more low end to pass through resulting in a fuller reverberated tone. The Levitation Reverb is True Bypass. Input impedance: 1M Output impedance: >1K Measures 4 5/8? x 2 1/2? x 2.25? with knobs Power Our pedals take a standard 9 volt DC power supply with a 2.1mm negative center barrel. We always recommend pedal-specific, transformer-isolated wall-wart power supplies or multiple isolated-output supplies. Pedals will make extra noise if there is ripple or unclean power. Switching-type power supplies, daisy chains and non-pedal specific power supplies do not filter dirty power as well and let through unwanted noise. Do not run at higher voltages! Current draw is 50 mA.
Preis: 223.00 € | Versand*: 0.00 €
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Kopfhörer oder Lautsprecher?
Das hängt von der Situation ab. Kopfhörer sind ideal, wenn man Musik oder Filme alleine genießen möchte, ohne andere zu stören. Lautsprecher sind besser geeignet, wenn man Musik oder Filme mit anderen teilen möchte oder eine größere Klangkulisse wünscht.
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Hört ihr Musik lieber über hochwertige Kopfhörer oder hochwertige Lautsprecher?
Das ist eine persönliche Präferenz und hängt von den individuellen Vorlieben ab. Einige Menschen bevorzugen den Klang von hochwertigen Kopfhörern, da sie ein intensiveres und immersiveres Klangerlebnis bieten können. Andere wiederum bevorzugen den Klang von hochwertigen Lautsprechern, da sie den Raum mit Musik füllen und ein gemeinsames Hörerlebnis ermöglichen. Letztendlich kommt es darauf an, was für den Einzelnen am besten funktioniert und welches Klangerlebnis sie bevorzugen.
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Wie funktionieren 3D-Audio-Kopfhörer?
3D-Audio-Kopfhörer verwenden verschiedene Technologien, um ein immersives Klangerlebnis zu erzeugen. Sie können beispielsweise über mehrere Lautsprecher verfügen, die den Klang aus verschiedenen Richtungen abgeben, um ein räumliches Hörerlebnis zu erzeugen. Einige Kopfhörer verwenden auch spezielle Algorithmen, um den Klang so zu verarbeiten, dass er scheinbar von verschiedenen Positionen im Raum kommt.
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Warum spielt mein iPhone trotz Kopfhörer die Musik über die Lautsprecher ab?
Es gibt mehrere mögliche Gründe dafür, warum dein iPhone die Musik trotz angeschlossener Kopfhörer über die Lautsprecher abspielt. Ein möglicher Grund könnte ein Problem mit den Kopfhörern selbst sein, wie zum Beispiel ein defektes Kabel oder ein lose sitzender Stecker. Ein anderer Grund könnte ein Softwareproblem sein, das möglicherweise durch einen Neustart des Geräts behoben werden kann. Wenn das Problem weiterhin besteht, könnte es ratsam sein, den Apple Support zu kontaktieren oder das Gerät zu einem autorisierten Apple Service Provider zu bringen, um es überprüfen zu lassen.
Ähnliche Suchbegriffe für Earthquaker:
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EarthQuaker Devices EQDPALI Palisades Overdrive
Der ultimative Luxus Screamer.... Effekt-Typ: Overdrive Bauart: Analog Mono/Stereo: Mono In, Mono Out Regler: Boost, Volume, Tone, Gain A, Gain B Modes: 6 Clipping Modes, 5 Bandwidth Modes, 2 Gain Modes Schalter: Voice, Bandwidth, Boost, Gain B Bypass Modus: True Bypass Lieferumfang: Netzteil optional Stromversorgung: 9VDC, Center negative Stromverbrauch: 30 mA Batteriebetrieb: Batteriebetrieb möglich Batterie-Typ: 9V Block Gehäuseformat: Big Size Abmessungen BxHxT (cm): 14 x 11,43 x 6,35 Produktionsland: Made in USA 2 Kanäle Clipping Dioden 6 fach umschaltbar Bandwidth 5 fach umschaltbar Controls Boost: Sets the level of the output boost. Volume: Sets the output level. Tone: Brighter clockwise, warmer counter clockwise. Gain A: Sets the gain for the Channel A (lower gain) Gain B: Sets the gain for Channel B (higher gain) Foot Switches Activate: True bypass switch Gain B: Activates Gain Channel B Boost: Activates the output level boost Normal/Bright: Normal is a warm full tone, Bright is livelier tone with more chime. Buffer: Turns the input buffer on or off. ON is a tighter and brighter tone while OFF is a warmer tone with more sag. Power A standard 9volt DC power supply intended for musical instruments with a negative center 2.1mm barrel. Power supply not included! The Palisades is something we said we would never do... an overdrive based on the legendary TS808! Gasp! After loads of requests we finally buckled. We ran tests with every popular clone on the market as well as several vintage originals, compared, contrasted and took loads of notes. It was exhausting but informative. In the end, we threw it all away, used our ears and came up with what we feel is the most versatile relative of the 808 available today. With 6 different clipping voices, 5 bandwidth settings and 2 gain channels you will be hard-pressed to not find a setting that will wipe every mid-boosting overdrive off your board. The clipping voices determine how transparent and open or tight and crunchy the distortion is. They will vary drastically depending on where the gain is set, what channel is active and how much bandwidth is being used. The bandwidth sets the frequency response of the distortion and goes from thin, light and clean through fat heavy and crunchy. It may very well be the single most important control the palisades has and what really sets it apart. Gain A is a lower gain channel with a wider range of grit that is great for strumming open chords. Gain B is a higher gain channel with a tighter range that is great for palm muting and/or shredding solos. The Palisades also has a foot switchable volume boost with adjustable level to take it over the top when you want to throw your foot up on the monitor and rip your sweet leads... or maybe just push the front end of you amp a little harder. Not enough? How about a normal/bright switch to mix and match the overall tone to different amps and guitars. Still not enough? OK then, how about a buffer on/off switch to tighten up the tone and make it sparkle when set to ON" or warm it up and make it sag when set to "OFF". The Palisades is a versatile dude that will give you years of loving companionship. Each Palisades is hand made one at a time in the tiny tree house community of Akron, Ohio. "
Preis: 289.00 € | Versand*: 0.00 € -
Earthquaker Devices Rainbow Machine V2
Rainbow Machine Polyphonic Pitch Shifting/Harmonizing/Alien Aliasing Modulation Generator Willkommen auf der Regenbogen- Machine ! Dieses Teil ist etwas für Experimentatoren, Abenteurer und Krachmacher. Absolut nichts für Puristen und / oder Tonfetischisten , es gibt keine natürlichen Klänge " , die sich aus dieser Box kommen werden. Der Klang ist ganz anders als die meisten modernen Pitch-Shifting Geräte . Die Tonhöhe kann durch ein externes Expression-Pedal für extra Spaß gesteuert werden! The Rainbow Maschine kann auf Bass, Keys , Vocals oder was immer Sie oben träumen können, verwendet werden! Welcome to the Rainbow Machine, in all it’s synthetic glory! This one is for experimenters, adventurists and noisemakers. Totally not for purists and/or tone hounds, there are no “natural sounds” that will come from this box. It takes modern DSP and uses it as a tool of future past to create real time pitch shifting using digital oscillators. The sound is much different than most modern day pitch shifting devices. It was imagineered to be wild and out of control and slightly imperfect while still tracking up and down the guitar neck without glitching out. A cold digital beast made to pretend it has feelings. It will do basic polyphonic harmonies from a 4th down through a 3rd up and every atonal pitch in between. You may add in an accompanying octave to the harmony by bringing up the Secondary function control. You can take it way beyond and open up your third eye by bringing in the Magic. The Magic is the heart of the Rainbow Machine. In conjunction with the Tracking control, the Magic creates wild pitch take offs and descend’s, chaos chorusing, shrieks, pixie trails and wealth of other general mayhem inducing noises. The pitch can be controled by an external expression pedal for extra fun! The Rainbow Machine can be used on bass, keys, vocals or anything else you can dream up! Power A standard 9 volt DC power supply with a negative center 2.1mm barrel, no battery option. Expression Pedal We recommend the Moog Expression pedal for the Rainbow Machine and can not gaurantee that any others will work. "
Preis: 259.00 € | Versand*: 0.00 € -
EarthQuaker Devices Afterneath Reverb V3
Ungewöhnliches Digitalreverb mit vielen Klangmöglichkeiten. Der Bodeneffekt arbeitet mit einer Vielzahl kurzer Predelays, die zusammen mit dem Hallprozessor verrückte Sounds erzeugen können, die von diffusen Höhlenhallräumen über kurze rhythmische Shatterdelays bis hin zu atmosphärischen Klangteppichen reichen. Features Reverb Pedal Regler für Length, Diffuse, Dampen, Drag, Reflect und Mix Sounds von Ambient bis zur Selbst-Oszillation Ein-und Ausgang 6,3 mm Mono-Klinken True Bypass Status LED Metallgehäuse Stromversorgung via optionalem 9V Netzteil 2,1 mm x 5,5 mm Hohlstecker, Polarität (-) innen Abmessungen (L x B x H): 117 x 63 x 57 mm Stromverbrauch 65 mA Hand-made in USA he Afterneath is an otherworldly reverberation machine that uses a swarm of short delays to create wild and cavernous reverbs and scattered, short rhythmic delays with bizarre characteristics. The reverb created is beyond massive and goes well beyond the territory of most reverb pedals. The controls allow you to stretch, smudge, swell and even self-oscillate into messy ambient washes of sound. The Length control adjusts the decay of the reverb; anything from shorter hall through endless plate style reverbs can be achieved. The Reflect knob controls the regeneration, basically feeding the output back through to create an even deeper otherworldly dreamscape. The Drag control lets you pull the reverb through time by slowing down or speeding up the reverb. The Diffuse knob adds control over spread of the reverb ranging from identifiable attack to a wash of smooth reverb. The Dampen control adjusts the tone of the reverb, both stinging bright tones and warmer swell. The end result is an ethereal, ambient wash that goes from hall to an infinite glitched-out orchestra pit warming up in a canyon at the bottom of another canyon inside a well. The Afterneath is true bypass with an all digital reverb engine, all analog dry signal path and hand made one at a time by real living human beans in dimly lit Akron, Ohio. Controls Length: Controls the decay length of the reverb. Diffuse: Adjusts the spread of the reverb. Sharper with more attack counter clockwise, more ambient and washy as you turn it clockwise. Dampen: Clockwise for brighter tones, counter clockwise for darker tones. Drag: This digital reverb is made up of a bunch of short delays, this separates the delay lines creating a stuttering, pingy effect. This is the coolest control on the Afterneath, we highly advise slowly turning this while you let notes ring out for a cool warped speed effect. More delay as you turn it counter clockwise, more reverb as you turn it clockwise. Reflect: Controls the regeneration of the reverb, turn clockwise for more wash and echos, counterclockwise for less. This will self oscillate if turned up high. Mix: Blends the wet signal into the dry. Though it does not actually go full wet, it will gradually lower the clean level as you turn it clockwise and give the appearance of full wet. Measures 4 5/8? x 2 1/2? x 2.25? with knobs Power Our pedals take a standard 9 volt DC power supply with a 2.1mm negative center barrel. We always recommend pedal-specific, transformer-isolated wall-wart power supplies or multiple isolated-output supplies. Pedals will make extra noise if there is ripple or unclean power. Switching-type power supplies, daisy chains and non-pedal specific power supplies do not filter dirty power as well and let through unwanted noise. Do not run at higher voltages! Current draw is 65 mA.
Preis: 233.00 € | Versand*: 0.00 € -
Earthquaker Devices Sea Machine Chorus
Sea Machine Chorus Die Sea Machine ist ein Chorus Pedal mit ultimative Kontrolle über die Parameter . Ein Hybrid aus digitalen und analogen Schaltungen mit einer etwas längeren Verzögerungszeit. FÄÄunzt auch mit 12 Volt und klingt dann noch besser! The Sea Machine is a chorus pedal with ultimate control over parameters rarely, if ever, seen in a chorus before. A hybrid of digital and analog circuitry with a slightly extended delay time allows it to really stand out and shimmer. Subtle warble, classic leslie, sea sick pitch bends, strangled aliens, stunted arpeggiations... there is something for everyone in the Sea Machine. Designed to work well following fuzz, distortion or overdrive without getting muddy, loss of volume or breaking up (the Sea Machine has excellent headroom at both 9 & 12 volts). When engaged, the transparent buffer leaves the all analog dry signal unaltered and crystal clear. It can be powered from 9-12v DC, higher voltage yields a more intense modulation, slightly longer delay time with more chime and dimension. The Sea Machine is true bypass and made by human hands with the highest quality parts in lovely Akron Ohio. Controls Rate: Speed of the LFO. • Shape: From soft triangle through hard square wave. Dimension: Adds a slight slap-back at low levels, reverb-like ambiance at mid levels and an echo-resonance at max. Intensity: How much the LFO modulates the delay time Animate: How far the pitch shifted signal swings, lower levels equals a tighter and more focused shift à la traditional chorus. As you increase the control a more wild and animated pitch shift begins to emerge. Depth: How much modulated signal is blended in with the dry signal. Measures 4.7 x 3.7" x 2.25" with controls Power Any standard regulated 9-12 volt power supply with a negative center 2.1mm barrel. Do not run at higher voltages! Does not use batteries. Current draw is around 100ma. "
Preis: 229.00 € | Versand*: 0.00 €
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Welche Kopfhörer haben den besten Klang?
Die Frage nach den Kopfhörern mit dem besten Klang ist subjektiv und hängt von den individuellen Vorlieben ab. Es gibt viele renommierte Marken wie Sony, Bose, Sennheiser und Audio-Technica, die für ihre hochwertigen Audioprodukte bekannt sind. Es ist ratsam, verschiedene Modelle anzuhören und zu vergleichen, um den Klang zu finden, der am besten zu den eigenen Hörgewohnheiten passt. Letztendlich ist der beste Klang derjenige, der persönlich als angenehm und ausgewogen empfunden wird.
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Sind Kopfhörer schädlicher als Lautsprecher?
Es gibt keine eindeutige Antwort auf diese Frage, da es von verschiedenen Faktoren abhängt. Kopfhörer können schädlicher sein, wenn sie zu laut eingestellt sind und über längere Zeit verwendet werden. Lautsprecher können jedoch auch schädlich sein, wenn sie in der Nähe des Gehörs verwendet werden und zu laut eingestellt sind. Es ist wichtig, die Lautstärke zu kontrollieren und regelmäßige Pausen einzulegen, um das Gehör zu schützen.
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Kopfhörer oder Lautsprecher für Gaming?
Ob man Kopfhörer oder Lautsprecher für Gaming bevorzugt, hängt von persönlichen Vorlieben und Umständen ab. Kopfhörer bieten oft eine bessere Klangqualität und ermöglichen ein immersiveres Spielerlebnis, während Lautsprecher den Raum mit Sound füllen und ein gemeinsames Spielerlebnis ermöglichen können. Letztendlich sollte man die Option wählen, die den eigenen Bedürfnissen und Präferenzen am besten entspricht.
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Mikrofone, Mischpulte, Kopfhörer, Computer, Lautsprecher, Soundeffekte
Für die Aufnahme und Bearbeitung von Audio sind Mikrofone, Mischpulte, Kopfhörer, Computer, Lautsprecher und Soundeffekte unverzichtbar. Mikrofone erfassen den Ton, Mischpulte ermöglichen die Anpassung und Mischung verschiedener Audioquellen, Kopfhörer dienen der Überwachung des Klangs, Computer werden für die Aufnahme und Bearbeitung genutzt, Lautsprecher geben den Ton wieder und Soundeffekte verleihen der Aufnahme zusätzliche Dimensionen. Zusammen bilden sie das Grundgerüst für die professionelle Audioproduktion.
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